Fått hur mycket som helst gjort idag!!

Kaaaozzz!
Inledde morgonen, 5 minuter sen till årsmötet jag själv kallat till. Jajamen, började på topp..! Mötet gick iaf ganska smärtfritt och det är ÖVER, så skönt!!
Traskade sedan iväg till stil hälsa spa där jag fick en 50-tals sminkning med rosa ögonskugga, röda läppar och en svart skönhetsprick!

Traskade sedan iväg på möte med studentkommittén där vi, rektorn, vaktmästare och receptionsdamen kikade läget inför studenten. Så här i efterhand är jag nog rätt glad att jag kan snacka för mig, vissa vuxna har ju en tendens till att försöka hävda sig genom att försöka förlöjliga oss ungdomar.. Som oftast resulterar i att dom får på nöten själv, haha!

Sen traskade jag på stan med william, köpte en jeansjacka och sen blev det lite fika!

Nu ska jag plugga, på återseende!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0