Fredag

Igår kväll var jag och Sally och tränade på ego! Tog ut mig rejält och svettades i floder (gillar att gå in i detalj) efter det åkte vi hem till Sally och bastade och bara mådde och sen åkte jag och hämtade Jocke. Allt detta innebar att jag inte somnade för än vid tolv, och så ringde klockan 04:45 i morse..

Idag har jag åkt tåg till Sandviken, skönt att de fått till järnvägen, har åkt ersättningsbuss i flera veckor.. Men hur som haver, höll en kort snabb styrelseutbildning för att de bara var tre stycken, allt sprack kan man säga.. Och nu får jag sitta på tågstationen i tre timmar innan mitt tåg rullar hemöver.. Sjukt less blev jag.. Men så pratade jag en sväng med Johan (ljuset i mörkret) och insåg att jag faktiskt hinner äta lunch idag, en lång god lunch! Jorå, positiv ska man vara!

Dagens missöden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0